Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność zakupionego towaru z umową sprzedaży, w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem dwóch lat od wydania towaru Klientowi. Klient powinien odesłać lub dostarczyć reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacji na adres Sprzedawcy. Sprzedawca, w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta. Uznanie reklamacji spowoduje naprawę towaru lub wymianę, jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zanim kupujący wyśle towar do reklamacji , proszę o kontakt mailowy. Towar wysyłany jest do reklamacji prosto na adres producenta.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami, składając stosowne oświadczenie na formularzu zwrotu (pobierz formularz zwrotu). Oświadczenie należy wysłać na adres mailowy sklep@etutto.pl  oraz dołączyć oryginalny formularz wraz z dokumentem zwrotu do paczki zwrotnej i odesłać niezwłocznie na adres podany poniżej.

 

Sklep TUTTO 
Wróbel Joanna
ul. Żwirki i Wigury 1B/2
72-400 Kamień Pomorski

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl